Kisvállalkozóként a helyi sajtó lehet az egyik legfontosabb népszerűsítő eszközöd. Ha ügyesen használod a lehetőségeidet, akkor ingyen is növelheted vele az ismertségedet, javíthatsz a népszerűségeden, s ezzel egyre több új megrendelőt is szerezhetsz.
Bárhol is laksz, egészen biztos, hogy helyi sajtótermékek tucatja működik a közeledben. Helyi önkormányzati lap, televízió, kereskedelmi rádió, reklámújságok minden nagyobb városban és fővárosi kerületben elérhetőek. Az interneten pedig ezeknek a sokszorosa jelenik meg naponta. Mi bennük a közös?
Bárki kezében van is az adott médium, a tartalom előállítására sok pénzt kell fordítania. A hírgyártás a sajtó legdrágább műfaja. Egy helyi hírekkel foglalkozó újságíró naponta 3-4 eseménynél többre nem tud elmenni, ha ezeket lelkiismeretesen fel is akarja dolgozni.
Ezek a sajtótermékek tehát valószínű, hogy folyamatos híréhségben szenvednek. Szívesen vesznek minden olyan közölhető információt, amiért nem kell honoráriumot fizetniük.
És itt jössz te és a vállalkozásod:
- ha meg tudod könnyíteni az újságírók dolgát,
- ha feldolgozható, közölhető információt tálalsz nekik,
- ha érdekessé tudsz válni a szemükben,
- ha el tudod kerülni, hogy öncélú reklámozónak tekintsenek…
…akkor reklámköltség kifizetése nélkül értékes megjelenési lehetőségekhez juthatsz hozzá. Megismernek, nő irántad a bizalom, így végső soron többen fognak tőled vásárolni.