Mire van leginkább szükséged ahhoz, hogy növekedni kezdjen a látogatók száma a weboldaladon?
- A megfelelő kulcsszavak kiválasztására, gyűjtésére és ellenőrzésére,
- a weblap optimalizálására, néhány alapbeállítás ellenőrzésére és
- tartalomfejlesztésre, kulcsszavakra optimalizált cikkek rendszeres közlésére.
Ha a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat te magad szeretnéd elvégezni, ajánlok hozzá két ingyenes eszközt:
- az ingyenes webvizsgáló programmal megkapod az elemzéshez szükséges nyers információkat,
- a 100 kérdéses SEO teszt pedig segít az adatok értelmezésében, a weblapod helyzetének pontos megítélésében.
Ha inkább külső vállalkozásra bízod a munkát, akkor két keresőoptimalizálási csomag tud a számodra értékes segítséget nyújtani:
- a Keresőoptimalizálás mini csomag megvásárlásával
- megismersz egy átfogó SEO elemzést a weboldalad pillanatnyi állapotáról,
- erről kapsz egy írásos összefoglalót,
- pontról-pontra követhető útmutatót adok a fejlesztés legfontosabb lépéseire, a szükséges alapbeállításokra.
- A csomag része egy 30 perces Skype-konzultáció is a keresőoptimalizálással kapcsolatban, 5.000 forint értékben.
- A csomag ára 10.000 forint.
>>>> Rendeld meg itt, vagy kérj ajánlatot!
- a Keresőoptimalizálás normál csomag megvásárlásával a mini csomag teljes anyagán túl hozzájutsz
- egy kulcsszókutatáshoz, melynek során minimum 50 kulcsszót és kifejezést tárunk fel a weblapod fő témájával kapcsolatban. Ezekhez forgalmi becsléseket is kapsz.
- A kiválasztott 3 fő kifejezésedre elvégzünk egy konkurenciavizsgálatot. Könnyen áttekinthető táblázatba foglalva megismerheted, hogy az adott kifejezésekre jelenleg kik a legerősebbek az internetes keresőkben, és te milyen pozícióban vagy ezekre a kulcskifejezésekre.
- A kiválasztott kulcsszavaidra a csomag részeként kapsz 3 azonnal felhasználható cikket is 10.500 forint értékben!
- A csomag ára 25.000 forint.
>>>> Rendeld meg itt, vagy kérj ajánlatot!
Keresőoptimalizálással foglalkozó további cikkek
- Címsorok és keresőoptimalizálás
- Linképítés vagy tartalommarketing
- Véget érhet-e a keresőoptimalizálás?
- A keresőoptimalizálás fő célja, hogy az embereknek írj
- Mi a webes cikkírás ideális gyakorisága?
- Kulcsszavak kiválasztása és a céged üzenete
- Mire jók a meta elemek?
- Hol vezesd a szakmai blogodat?
- Kulcsszavak kiválasztása a gyakorlatban
- Linkeskedés a szövegben: miért használj belső és külső linkeket?