Autó mint rekámeszköz

Az autódat akár több ember is láthatja naponta, mint ahány olvasót egy reklámújság hozhat neked. Miért ne használnád ingyenes reklámeszközként?

Naponta használod, a legváltozatosabb helyeken tűnik fel, sok ember találkozik vele: mi az? Hát az autód.

Autódat pár egyszerű felirattal és grafikával hasznos reklámeszközzé teheted. De először járd csak körül, s nézd meg: ma kinek az üzletét lendíted fel az autóddal?

A kocsi hátulján ott a márkajelzés, talán a kereskedő matricája is. A rendszámtábla tartóján egy alkatrész-kereskedő cég telefonszáma virít. Ha gyermeked van, s kiragasztasz egy macis matricát a hátsó ablakra – Baby on board, vagy Vigyázz rám! felirattal – jó eséllyel egy tápszert gyártó cég reklámját helyezted el az autód legnézettebb felületén.

Mindenkit hirdetsz, csak a saját cégedet nem?

Ma már számos technikai megoldás létezik arra, hogy hogyan tedd ízléses és hasznos reklámfelületté az autódat.  Attól sem kell félned, hogy a matricázás rongálja a fényezést, vagy megnehezíti majd a kocsi eladását. Ne mondj le ezek miatt a félelmek miatt egy jó reklámeszközről!

Az autó mint reklámfelület nem egységes – legalább két külön területről kell beszélnünk.

A kocsi oldalán elhelyezett reklámok elsősorban a szomszéd sávban autózóknak, vagy inkább a gyalogosforgalomnak szólnak.  Itt éppen ezért olyan dolgokat érdemes hirdetned, melyet az emberek egy pillanat alatt fel tudnak ismerni és meg tudnak érteni. Egy rövid pozicionáló mondat egy hatásos grafikával, vagy fotóval, és egy elérhetőség (lehetőleg egyszerű, például weblap). Van talán két másodperced. A grafika odakapja a járókelő figyelmét, a rövid mondat megragad a fejében és összekapcsolod a webcímeddel. Ennyi.  A többi már a weboldal dolga, ahová a látogatót irányítottad. „Ingyen pizza minden délelőtt!” „Lexikon mellé ajándék koncertjegyek”.

Kicsit több információt tudsz átadni a kocsi hátulján elhelyezett reklámmal.  Ezt ugyanis többnyire a piros lámpánál várakozók, a mögötted haladók fogják látni, így sokszor percek is vannak a szemlélődésre. Ide már érdemes lehet telefonszámot is feltenned, a mögötted ülő sofőr a pirosnál akár fel is tudja írni. A hátsó szélvédőd, vagy a csomagtartó fedele kicsit olyan felület, mint egy google-hirdetésé: maximum 10 szó és egy elérhetőség, ami belefér. Ha a mondanivalódat jól kiválasztod, akár regisztrálhatod is a képzeletbeli kattintásokat.

“Autó mint rekámeszköz” bejegyzéshez 1 hozzászólás

  1. Kösz,

    Gondolkodtam már ezen a reklámeszközön, de aztán elmaradt…

    Tök jól összeszedted máris nekikezdek a megvalósításnak, mégegyszer Köszönöm

    Válasz

Hozzászólás a(z) Tibor bejegyzéshez Kilépés a válaszból