Reklám 1x1

Reklám 1×1

Érezted már, hogy hiába adsz fel egyre több hirdetést, mégis elkerülnek a vevők?

Pontosan tudod, hogy reklámokra szükséged van ahhoz, hogy az üzleted fejlődni tudjon, de vajon tudod-e, hogy milyennek kellene lennie egy hatékony hirdetésnek? Olvasd el ezt a könyvet, hogy több pénzt keress az üzleti szövegeiddel!

banner-2015-letolt másolata

Jó vagy a szakmádban, de lassan ott tartasz, hogy nincs időd a munkával törődni. Mire reggel beérsz az irodájába, már ketten várnak rád. El kell menned a bankba, munkába kell állítanod a ma belépő új kollégát és beszélni kéne az üzletkötőkkel, mert a múlt hónapban csökkenni kezdtek az eladások. Ekkor felhív egy hirdetési ügynök azzal, hogy van még egy nagyon jó hely a heti reklámújságban és akciós áron oda tudja adni. Te bólintasz, holott talán nem is akartál ezen a héten hirdetni, s igazából fogalmad sincs arról, hogy mit is fogsz átküldeni a szerkesztőségnek… majd valami árlistát, a cég logója már úgyis megvan nekik, meg kitalálsz hozzá valami 10 százalékos akciót is…. Így jó lesz.

Ismerős? A hirdetések zöme valahogy így kerül be a színes reklámújságokba, így készülnek a szórólapok, sokszor a plakátok is. A megrendelő pedig nem érti, hogy miért nem jönnek az eredmények, miért nincs elegendő új vevő.

Amikor a ceruza végét rágva azon töprengsz, hogy mi is legyen a következő hirdetésed szövege, valójában a céged jövőjét tervezed. Mivel szólítsd meg a vevőidet? Hogyan keltsd fel az érdeklődésüket? Mivel ültesd el a bogarat úgy a fülükben, hogy ki se tudják onnan törölni az ajánlatodat addig, amíg meg nem ismerkednek a részletekkel is? Hogyan tedd magad számukra nélkülözhetetlenné?

Ha sikerül igazán erős, a vevő szája íze szerinti szöveget írnod, akkor a céged megtáltosodik a kezed alatt, s egyszer csak azt veszed észre, hogy alig bírod már a rengeteg érdeklődőt kiszolgálni. Egy rosszul megszövegezett hirdetéssel viszont soha nem fogod ezt az eredményt elérni.

Ha a megfelelő technikákat alkalmazod, akkor felkészült és tudatos hirdető lehetsz, aki pontosan azt az eredményt éri el reklámszövegeivel, amit jó előre célul kitűzött magának.

Mindez persze nem megy egyik napról a másikra. Ha lehetőséget adsz rá, akkor segítek végigmenni a szükséges lépéseken. Ha rálépsz erre az útra, akkor hamarosan megismerheted

  • hogyan érdemes megírnod egy hirdetés szövegét ahhoz, hogy az elérje a kívánt hatást, azaz vásárlásra bírja az olvasót,
  • hogyan lehetsz biztos benne, hogy a reklámra fordított összeg nem kidobott pénz volt, hanem a nyereségedet növelő befektetés,
  • hogyan érheted el, hogy egyre többen és többen érdeklődjenek termékeid iránt?

Amikor ezeket a kitűzött célokat mind eléred, már csak mosolyogni fogsz a hirdetési ügynökön, aki lapzárta előtt egy órával még „akciós áron” igyekszik rád sózni valami eladatlan felületet, hogy a heti jutaléka biztosan meglegyen. Te tudni fogod, hogy mit akarsz elérni, s azt is, hogy e célok eléréséhez mikor, mit kell tenned!

Meglehet, eddig nem foglalkoztál azzal a gondolattal, hogy megbízz valakit a weblapod, vagy egy cégedről szóló cikk szövegének a megírásával. Van elég időd arra, hogy ezzel foglalkozz. Nincs szükséged külsős szövegíróra. Nem akarod hosszasan másnak magyarázni, hogy mire volna szükséged. Inkább leülsz magad a számítógép elé, kizárod a külvilágot, s megtervezed a weboldaladra kerülő anyagokat, megírod a hírleveleket, elkészíted valamennyi reklámanyagot.

Ha így döntesz, hatalmas munkát vállalsz. Vagy alig jut időd közben a céged szakmai vezetésére, vagy az éjszakákból, a családdal tölthető órákból csensz el még néhányat.

Ez a tanulmány sokat segít neked a reklámszövegírói munkában

  • különálló hirdetések helyett marketing-rendszerben fogsz gondolkodni
  • tudni fogod, mit várhatsz el egy hirdetéstől és képes leszel mérni az eredményességedet
  • precízen, a célnak megfelelően, hatásosan fogsz fogalmazni.

Mit gondolsz, jelentősen növekszik-e attól a céged profitja, ha egyre több terméket állítasz elő? Nem biztos, hiszen ha a raktárnak termelsz, azzal nem a profitodat, csak a veszteségedet növeled. Ez nem járható út. Vagy javulnak-e attól az eredményeid, ha visszafogod a kiadásokat? Nos, egy darabig talán igen, ha ésszerűsíted a költekezéseket, de ha cég bármelyik részlegét a jövőben a spórolás miatt gyengébb felszereltséggel, vagy rosszabb körülmények között működteted, növekedést ezzel sem indíthatsz el! Így tehát ez sem járható út.

Növeld meg a cég eladásait, szerezz több új ügyfelet hatékony reklámmal

Ha fejleszteni akarod a vállalkozásodat, akkor elsősorban az eladással foglalkozz! Találj új vevőket, akik új keresletet jelentenek a termékednek. Eddig is adtál fel hirdetéseket, de ahhoz, hogy a vevők számát jelentős mértékben növelni tudd, vagy sokkal nagyobb reklámkeretre, vagy az eddiginél sokkal jobb hirdetési módszerekre van szükséged.

Miről szól a Reklám 1×1?

Még évekkel ezelőtt állítottam össze ezt a jól áttekinthető, közérthető anyagot, mely lépésről-lépésre vezet végig azon az úton, mely a „hirdetésszervezők lenyúlható ügyfele” állapottól halad a profi reklámozóig. Ebből a könyvből lépésről-lépésre megtanulhatod

  • hogyan írj ütős reklámszövegeket
  • hogyan érdemes felépíteni egy hirdetési kampányt
  • hogyan mutasd meg a kínálatot a vevőnek úgy, hogy eszébe se jusson máshol vásárolni!

“Mibe fog ez nekem kerülni?”

Ez a kötet éveken át volt a Szövegműhely slágerterméke. Egy időben önálló könyvként, majd online tanfolyam formájában is vásárolták sokan. Most ingyen letöltheted. Rajta!

.

Reklám 1x1 letöltése

E-mail cím:*
Név:*
weboldalad címe (ha van):