szállodamarketing a gyakorlatban

Szállodamarketing a gyakorlatban

Egy kisvállalkozás sikere legtöbbször azon múlik, hogy milyen a kommunikációja. Itt van egy balatoni szálláshely, mely hasonló szolgáltatásokat nyújt, mint sok más villa a tó északi partján. Lehet, hogy kicsit igényesebb a felszerelése, ám ez önmagában nem magyarázná, hogy mitől lesz a szálláshelyet működtető vállalkozás rövid idő alatt igazán sikeres ezen a területen. A titok itt is a jól felépített kommunikáció.

Egy szállodamarketinges csapat a nyáron megmutatta, hogyan lesz egy félig magára hagyott, üzemeltető és vendégek nélküli, rossz értékelésekkel teli villából alig 8 hét alatt a térség egyik legjobb szálláshelye a Balaton legszebb panorámájú településén. Csobota-Kis Árpád, a szállodák megoldóembere megmutatta, hogy szívós munkával valójában milyen egyszerű módszerekkel lehet nagyságrendeket javítani egy kis hotel megítélésén és forgalmán. Csobota és társa június közepén, már a valódi nyári szezon elindulása után, egyetlen foglalás nélkül vették át a balatongyöröki Star Villa üzemeltetését. Augusztus végén mégis elégedetten zárhatták a szezont: 8 hét alatt megtöltötték és sikeresen üzemeltették a házat. Az itt hallható interjúban Csobota-Kis Árpád beszél arról, hogyan sikerült mindezt megvalósítani?

Hallgasd meg az interjú második felét is: abban Csobota-Kis Árpád arról beszél, hogy vajon mit tehet már most egy kisvállalkozó szállodás, ha telt házat szeretne elérni egy év múlva, a 2016-os nyári szezon során? >>> Szállodamarketing: hogyan jövőre is erős szezonod?