Szövegírás cikkek

Hogyan lesz céltudatos, eredményes és hatékony a kommunikációd?

Hogyan lesz a céges kommunikációd céltudatos, eredményes és hatékony?

A tartalomkészítés nem lehet kevesek kiváltsága. Ma az eszközök teljesen demokratikusak. Nem kell nyomda, újságkiadó, szerkesztőség ahhoz, hogy elkezdhess szabadon … Elolvasom

0 comments
Kosárelhagyó leginkább az lesz, akit egy ponton balamiért felbosszant a vásárlási folyamatod.

6 bosszantó hiba, melyektől te is kosárelhagyó lennél

Egy webáruház eredményessége szempontjából az egyik legfontosabb tényező, hogy a kasszához vezető út a vásárló számára a lehető legrövidebb és leglogikusabb legyen. Kosárelhagyó leginkább az lesz, akit egy ponton balamiért felbosszant a vásárlási folyamatod.

0 comments
Ha nincs ötleted, hogy milyen szakmai cikket készíts a weboldaladra, akkor vedd elő egy szakkönyvedet és dolgozz át egy népszerű témát mindennapi szóhasználattal.

Fordíts magyarról magyarra

Ha nincs ötleted, hogy milyen szakmai cikket készíts a weboldaladra, akkor vedd elő egy szakkönyvedet és dolgozz át egy népszerű témát mindennapi szóhasználattal.

0 comments
ne a termékleírásokat kezdd el egyesével átírni, hanem tegyél fel egy cikksorozatot a termékekkel kapcsolatos legfontosabb kérdésekről.

Miért rosszak a termékleírások?

Ne a termékleírásokat kezdd el egyesével átírni, hanem tegyél fel egy cikksorozatot a termékekkel kapcsolatos legfontosabb kérdésekről.

0 comments
A Webgalamb hírlevélküldő már előfizetéses formában is elérhető WGX néven.

WebgalambX – előfizetéses hírlevélküldő

Néhány hónapja webes formában is elérhetővé vált a Webgalamb hírlevélküldő WebgalambX néven. Nem a legolcsóbb előfizetéses szolgáltatás, de nagy tudású, … Elolvasom

0 comments

Szövegírás, ami segít megúszni egy gyilkosságot

Lehet, hogy nem szoktál sorozatokat nézni, pláne az ügyfeleidnek nem vallanád be soha, hogy inkább a napi melót is félreteszed, … Elolvasom

0 comments

Meddig hat a cikkírás a weboldaladon?

Érdemes-e cikkírásra fordítanod az erődet, vagy inkább fizetett hirdetésekre kellene költened? Egy konkrét beszámoló arról, hogy milyen eredményt hozhat egy közepesen jól megírt blogbejegyzés is a weboldaladon.

0 comments

A kiszervezett szövegírás

Mennyibe kerül neked ez a blogbejegyzés? Három-négy órányi munka teljes költsége, amit más feladatok végzésével, például vevőszerzéssel is tölthettél volna. Ez így túl drága.

0 comments

Címsorok és keresőoptimalizálás

A címsorok megfelelő használata az egyik legegyszerűbb eszközöd arra, hogy az oldalad jobb helyezést érjen el a keresőkben. A beállításokat gyorsan el tudod végezni és az sem vesz igénybe sok időt, ha a későbbiekben ezeket a szempontokat mindig szem előtt tartod.

0 comments

Webvideózás vagy hagyományos cikkírás?

Bármilyen új trendek jelennek meg a keresőoptimalizálásban, a jól megírt szöveges tartalmakat nem fogják teljes egészében pótolni.

0 comments
A linkgyűjtemények szerepe csökkent, helyette valódi cikkeket érdemes létrehozni.

Linképítés vagy tartalommarketing

A legjobb, amit tehetsz, hogy elkezdesz sok és jó minőségű tartalmat írni. Ma a puszta linkek helyett valódi szövegre van szükség.

0 comments
Ha a tartalom a király, akkor mi a tartalomkészítő?

Ha a tartalom a király, akkor a tartalomkészítő kicsoda?

Te vagy a király, ha képes vagy pontosan olyan tartalmat előállítani, amilyenre az olvasódnak szüksége van.

0 comments
Miért kell neked tartalomstratégia?

Miért kell neked tartalomstratégia?

A stratégiakészítés valójában azt jelenti, hogy átgondolod, mit akarsz elérni és milyen eszközökkel akarod a céljaidat megvalósítani. A tartalomstratégia a tartalomkészítés hosszú távú tervrajza.

0 comments
A tartalommarketing a te saját csatornád

Tartalommarketing: mi az?

Nem reklámot írsz, nem azt bizonygatod minden sorban, hogy te mennyire jó vagy, hanem valós problémák megoldásáról írsz tényleg használható anyagokat.

0 comments
Ez is süti

Cookie figyelmeztetés: hiszti, vagy tényleg kötelező?

Nem kell bedőlni minden téves információnak. Egy sima blognak, webáruháznak nem kell semmilyen extra tájékoztatót kitennie cookie-ügyben.

0 comments
A keresőoptimalizálás is olyan mint a futás

Véget érhet-e a keresőoptimalizálás?

Sokkal inkább úgy gondolj a keresőoptimalizálásra, mint egy versenyfutásra. Ez nem egy könnyen elvégezhető, egyszeri munka, hanem folyamatosan végzendő feladat.

0 comments
Vissza a jövőbe nap

Használd ki a felhajtást! (#backtothefuture)

Ha ezt a felhajtást kihasználod a kommunikációdban, s e témához illeszkedő tartalommal jelensz meg, sokkal többen fognak a weblapodra érkezni.

0 comments
Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás fő célja, hogy az embereknek írj

Ne a keresőt próbáld átverni, hanem arra törekedj, hogy valódi, értékes, az olvasóidnak szóló tartalom kerüljön fel rendszeresen az oldaladra.

0 comments
Hogyan gyorsíthatod fel legjobban a cikkírást?

Hogyan gyorsíthatod fel legjobban a cikkírást?

Az ügyfélnek végzett munka mindig a saját blog elé kerül, s mire feleszmélsz, azt veszed észre, hogy hetek óta nem is frissíted a saját oldaladat. Hogyan lehetne ebből kikerülni?

0 comments

Találati lista

Az esetek többségében az ismert weboldalak közül több ezer, vagy akár több millió is tartalmazza a keresett kulcsszavakat. Elvileg ilyen hosszú tehát a teljes találati lista.

0 comments

Landing oldal

Hogy az oldaladra irányított forgalom számodra a legkedvezőbb legyen, gondosan tervezd meg, hogy az oldalra érkezve milyen tartalmat kínálsz nekik.

0 comments
KEI - kulcsszó hatékonysági index

Hogyan vizsgáld a kulcsszavak hatékonyságát?

Optimális középutat kell találnod: olyan kifejezéseket, melyeket elég sokan keresnek, de nincs rájuk túlságosan nagy verseny. Erre mutatok most egy jó eszközt.

0 comments
Csobota-Kis Árpád

Szállodamarketing: hogyan lesz jövőre is erős szezonod?

A szálláshelyek közül az fogja megnyerni a vendéért zajló versenyt, aki a legjobban kommunikál és a legtöbb adatot összegyűjtötte a vendégéről.

0 comments
szállodamarketing a gyakorlatban

Szállodamarketing a gyakorlatban

Egy szállodamarketinges csapat a nyáron megmutatta, hogyan lesz egy félig magára hagyott, üzemeltető és vendégek nélküli, rossz értékelésekkel teli villából alig 8 hét alatt a térség egyik legjobb szálláshelye a Balaton legszebb panorámájú településén.

0 comments

Válságkommunikáció

Egy szervezet, vállalkozás életében bármikor bekövetkezhet egy olyan helyzet, ami az általános működéstől eltérő, azonnali megoldásokat követel.

0 comments

Pozicionálás

Az a fontos, hogy a termékedhez, szolgáltatásodhoz a vevő egy olyan egyedi tulajdonságot tudjon kapcsolni, ami alapján egyértelműen a te árudat azonosíthatja.

0 comments
Válságkommunikáció

Válságkommunikáció: mihez kezdj, ha igazán nagy baj van?

Számítani arra kell, hogy bármit teszel, mindig jönnek majd olyan helyzetek, melyekre nem tudtál előre felkészülni.

0 comments
Reklámszöveg

Reklámszövegek 5 legfontosabb kérdése

Bármilyen reklámanyagot írsz, vannak olyan elemek, melyek egyszerűen nem hiányozhatnak a szövegedből. Nézd meg, mi lesz az 5 legfontosabb elem!

0 comments
A reklámszövegírás alapjai

8 hasznos ötlet működőképes reklámszövegekhez

Hogyan nyerhetsz meg egy vevőt akár 5 másodperc alatt?

0 comments

Pozicionálás: a céges arculatod legfontosabb eleme

Egy jól eltalált pozicionáló mondattal többet javíthatsz céged arculatán, mintha újraterveznéd teljes grafikai megjelenésedet.

0 comments

Egy tökéletes landing page

A világ legnagyobb hirdetését a BMW készítette el a frankfurti repülőtér mellett.

0 comments

Hogyan kötünk szerződést cikkírásra?

Amikor ajánlatot kérsz tőlem, akkor elsőként egy kis előzetes gondolkodásra kérlek. Erre azért van szükség, hogy megismerjelek, s pontosan értsem, hogy mire van szükséged, milyen szövegeket szeretnél látni a weboldaladon.

0 comments

Kik alakítják a céged arculatát?

10-ből 9 cégvezetőnek valószínűleg fogalma sincs, hogy az ügyfélszolgálatosa milyen szavakkal veszi fel a telefont.

0 comments

Mi a webes cikkírás ideális gyakorisága?

Kezeld a cikkírást egyfajta tőkefelhalmozásként. Soha nem lehet elég sok írás a weblapodon. Minél többet publikálsz, annál értékesebb lesz az oldalad.

0 comments

Menekültválság és szövegírás

Ha rendszeres blogot vezetsz, hogyan reagálsz a mostani menekültválságra? Írsz róla, állást foglalsz, felhasználod, vagy szó nélkül hagyod?

0 comments

Kulcsszavak kiválasztása és a céged üzenete

A keresőkifejezések nem a Google programozóinak a saját állásfoglalását tükrözik, hanem nyersen azt mutatják meg, hogy az emberek mit keresnek az interneten. Ha ehhez igazodsz, akkor több látogató lesz a weblapodon.

0 comments

Meta elemek

A meta elemek egy weboldal forráskódjában azok a szövegrészek, melyek a kereső számára írják le az adott oldal tulajdonságait.

0 comments
A meta elemeket az oldal egészére és a cikkekre egyenként is beállíthatod.

Mire jók a meta elemek?

A cikkírás nem fejeződik be a frissen elkészült szöveg publikálásával. Töltsd ki pontosan a meta elemeket is, hogy az olvasóid megtalálják a gondosan elkészített írásodat.

0 comments

Átkattintási arány

Az átkattintási arány egy mutatószám. Azt mutatja meg, hogy azok közül, akiknek megjelent a hirdetésed, hányan kattintottak rá.

0 comments

Linképítés

A linképítés a linkek számának mesterséges növelése annak érdekében, hogy az oldaladat jobb pozícióba juttasd a keresőben.

0 comments

A SEO cikkírás 7 pozitív hatása a vállalkozásodra

A rendszeres cikkírás jobb előadóvá tesz, jobban fogsz figyelni a vállalkozásod eredményeire és jobban meg fogod érteni a vevőidet is.

0 comments

Akció

Egy előre megtervezett hatást kell elérned. Rá kell venned az olvasót egy cselekvéssor végrehajtására.

0 comments

Címsor

A cím egyetlen feladata, hogy megragadja az olvasó figyelmét. Hatásosnak, a környezettől elütőnek kell lennie, hogy észrevegyék.

0 comments

Első bekezdés

A cím utáni első bekezdés feladata az érdeklődés felkeltése. Ha jó címet adtál a szövegednek, akkor elérted vele, hogy az olvasó egy pillanatra felkapta a fejét és ránézett a cikkre. Kaptál egy pillanatot, megragadtad a figyelmét, s most dől el, hogy mit kezdesz vele.

0 comments

Hol vezesd a szakmai blogodat?

Döntened elsősorban arról a kérdésről kell, hogy a saját weboldaladon, vagy egy külső oldalon, például egy ingyenes blogszolgáltatónál indíts-e szakmai blogot. Előnye mindkettőnek lehet, de más-más célra használhatod őket.

0 comments
Kulcsszavak kiválasztása a gyakorlatban

Kulcsszavak kiválasztása a gyakorlatban

Egy konkrét kisvállalkozás példáján mutatjuk meg, hogyan lehet egy kifejezésből elindulva 152 hasznos kulcsszót gyűjteni.

0 comments
Miről szóljon a céges blog?

Miről szóljon a céges blog?

Amikor rendszeressé teszed az üzleti blogolást, az első napok eufóriája után rendszerint megérkezik egy nagyobb sokk: nem jut eszedbe semmi, amiről írhatnál. Miről szóljon a céges blog?

0 comments
Miért használj belső és külső linkeket?

Linkeskedés a szövegben: miért használj belső és külső linkeket?

Ha cikket írsz, tegyél bele kifelé mutató linkeket. Legyen benne külső link, és a saját weblapodra mutató belső hivatkozás is. A linkek horgonyszövege lehetőleg tartalmazza a kulcsszavaidat.

0 comments

A rendszeresség fontos a cikkírásban is

Ha nem frissíted az oldaladat, akkor az azon lévő tartalom egy idő után háttérbe szorul, lejjebb kerül a keresőben is.

0 comments
Mennyi az ideális kulcsszósűrűség?

Mennyi az ideális kulcsszósűrűség?

Az ideális kulcsszósűrűség ugyanaz, mint az élőbeszédben: 2-5 százalék körüli. A sűrűséget a címek, meta elemek pontos kitöltésével tudjuk büntetlenül növelni.

0 comments

Hova érdemes cikket elhelyezni?

A külső oldalakról a weblapodra mutató linkek a kereső számára mutatják a honlapod értékét, a saját honlapodon olvasható cikkek pedig az olvasóidat irányítják.

0 comments

Kulcsszavak gyűjtése

Az első 10-15 szó szinte azonnal eszedbe jut majd, de ennél sokkal többre lesz szükséged. 100 alatt ne állj meg.

0 comments

Mire jó a céges blog? (Az üzleti blog célja)

Azt hiszed, hogy a céges blogot csak egy dologra lehet használni? A keresőoptimalizálás az alap, de itt van még a céges blognak 16 másik funkciója is. Te hányat használsz közülük?

0 comments

Amikor a szövegírás esélytelen

Bármennyire is szeretnéd jól megírt SEO cikkekkel növelni a weboldalad forgalmát, egyszerűen vannak olyan esetek, amikor a cikkírás nem segít.

0 comments

A top 6 kérdés, melyeket mindenképpen meg kell válaszolnod a szövegíró megbízása előtt

Szövegíróra akkor lesz szükséged, ha majd pontosan tudod, hogy az általa készített szövegek hol helyezkednek el a vállalkozásod online marketingjében.

0 comments

Nem csak hirdetni, ragozni is kell

Ha egy hirdetést hatásosan akarsz megírni, akkor finoman is szólva kreatívan kell kezelned a nyelvi kérdéseket is.

0 comments

Hogyan lesz a szövegből SEO optimalizált szöveg?

Ha nem egyszerűen közlésvágyból születik, hanem a látogatottság növelése a célod, akkor egy blogbejegyzést is kulcsszavakra kell optimalizálnod.

0 comments
A szövegírás ára

Mennyibe kerül a szövegírás?

Külsős szövegíró megbízása helyett akkor érdemes saját magadnak írnod a cikkeidet, ha annyira kezdő vállalkozó vagy, hogy a felszabaduló idődet nem tudod a szövegíró díjánál többet hozó tevékenységre fordítani

0 comments
Blogolás és SEO cikkírás

SEO cikkírás és blogolás

A blog egy szabad és személyes feljegyzés, a cikk pedig szigorúan felépített, meghatározott szerkezetet követő írás.

0 comments
A SEO szövegíráshoz türelem kell

A SEO szövegíráshoz türelem kell

A SEO szövegírás az olcsóbb, de lassú eszköz. Eredményeit sokszor csak több hónap kitartó munkája után tapasztalhatod meg.

0 comments

Keresőoptimalizálás: a színek hatása a konverzióra

Az építkezés időszakában leginkább azokra a területekre érdemes koncentrálni, ahol kis változtatással nagy növekedést lehet elérni.

0 comments

A régi vevők is segítenek megtalálni a kulcsszavakat

A megfelelő kulcsszavak kiválasztásának az első lépése, hogy összegyűjtöd a vállalkozásod működésére jellemző legfontosabb kifejezéseket.

0 comments

Kulcsszókutatás iskolai módra

Az iskolai szógyűjtéshez hasonlóan, szinte teljes körűen gyűjtsd össze a vállalkozásodhoz kapcsolódó kulcsszavakat, kifejezéseket.

0 comments

Miben segít neked a SEO cikkírás?

Ha SEO cikket írsz, akkor a cikk információtartalmán, normál, hatásos felépítésén túl arra kell ügyelned, hogy elegendő mennyiségben tartalmazza a cikk számára kiválasztott kulcsszavaidat.

0 comments

Általános, vagy speciális témákról szóljanak-e a cikkeid?

A közreadott cikkek mindenkihez szóló, általános témák feldolgozásai legyenek-e, vagy inkább kisebb részletkérdések feldolgozására koncentrálj?

0 comments

A megosztott tartalom illeszkedjen a saját céged szakmai szintjéhez

A szolgáltatásoddal most először találkozó olvasók a közreadott tartalmaid alapján fogják megítélni a hozzáértésedet és a szolgáltatásod szakmai szintjét.

0 comments

Mi a keresőoptimalizálás lényege?

Azokat a szavakat kell megkeresned, melyeket az emberek használnak, mikor a keresők segítségével ilyen szolgáltatást akarnak találni.

0 comments

A rendszeres cikkírás lassan növeli az eredményeidet

Ha egy jól optimalizált cikk csak néhány új olvasót hoz, akkor egy száz cikkből álló gyűjtemény már folyamatosan magas látogatottságot tud gerjeszteni.

0 comments

Megint hozzá kell nyúlni a cégbejegyzésekhez

Felül kell vizsgálni a bt. társasági szerződését, s ki kell venni belőle azokat a részeket, melyek a régi cégtörvény szabályaira utalnak.

0 comments

Hétfőig kérheted a munkáltatói adómegállapítást

Vajon jó-e az, ha a munkáltató készíti el az alkalmazottak éves adóbevallását? Benne maradhatnak az év közben elkövetett hibák.

0 comments

Nem lehet korlátlanul elhúzni az adósság elévülését

Senkit sem lehet vég nélkül üldözni egy régi, ki nem fizetett adósság miatt. A tavaly óta hatályos új Polgári Törvénykönyv az adósok javára változtatta meg a követelés elévülésének több évtizedes szabályait.

0 comments

Linképítés PR cikkekkel

Az interneten megjelenő cikkek jelentős része olyan szöveg, amit soha senki nem fog elolvasni. Azzal az egy céllal íródtak, hogy legyen bennük egy link, ami a megbízó oldalára vezet.

0 comments

Használd a helyi sajtót

Kisvállalkozóként a helyi sajtó lehet az egyik legfontosabb népszerűsítő eszközöd.

0 comments

Bejövő linkek szakmai cikkekből

Ha az a célod, hogy a keresők értékesnek találják a honlapodat és ezért előbbre sorolják a találati listában, akkor a bejövő szöveges linkek számát érdemes növelned.

0 comments

Ha külföldi a vevő, akkor is itthon kell megfizetni az áfát

Elektronikus szolgáltatások esetén ha külföldi a vevő, akkor minden esetben az ő országa szerint kell az áfát felszámítani.

0 comments
Egyszerűbb lett a domainregisztráció

Egyszerűbb lett a domainregisztráció

Mostantól teljesen online, papírok nélkül is lehet új domain nevet regisztrálni Magyarországon.

0 comments

Webáruházaknak: minden termékoldalra fel kell tenni a kötelező tájékoztatókat

Élelmiszerek esetében a webshopokban elérhetővé kell tenni ugyanazokat az információkat, mint ami a boltban a dobozokról leolvasható.

0 comments
Megfelelő termékleírás segíti az eladást.

Gumi és szövegírás

Esettanulmány arról, hogyan segíti a szövegírás a téli gumik eladását.

0 comments

Mennyi ideig tart a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás egy folyamat, nem pedig egy gyors átalakítás. Csalódni fogsz, ha azt hiszed, hogy egy SEO szakértő majd átnézi a weblapodat és attól kezdve minden megy magától.

0 comments
Címsorok keresőoptimalizálása

Keresőoptimalizált szövegírás, 3. rész

A szövegedben a címsorok a legfontosabb jelzőtáblák. Elsőként a címek mutatják meg a keresőnek, mi a témája az írásodnak.

0 comments
Keresőoptimalizált szövegírás - kulcsszavak kiválasztása

Keresőoptimalizált szövegírás, 2. rész

Hogyan válaszd ki a megfelelő kulcsszavakat, hogy az internetes keresőkből több látogató érkezzen az oldaladra?

0 comments

Mitől lesz hatékony a szövegírás?

Vajon mire van ahhoz szükség, hogy a weboldalra kerülő szövegek pénzt termeljenek és ne csak költséget jelentsenek? Lehet-e szövegírással pénzt keresni?

0 comments
Keresőoptimalizált szövegírás

Keresőoptimalizált szövegírás, 1. rész

Mit jelent a keresőoptimalizálás? Miért fontos olyan tartalmakat elhelyeznünk az interneten, melyet a keresők és az olvasók is egyformán értenek?

0 comments

Marketing szövegírás

A marketing szövegírás abban különbözik a mindennapi életben megszokott szövegektől, hogy mindig egy előre meghatározott cél alapján írunk. A marketing szövegíró azért ír, hogy a létrehozott szöveg más emberekben az előre kiszámított hatást érje el.

0 comments

Cikkírás internetre

Aki hagyományos újságba, vagy bármilyen nyomtatott termékbe készíti a cikkét, annak csak az olvasó figyelmét kell felkeltenie. Az internetes cikkírás … Elolvasom

0 comments

Pörgesd fel az ismertséged!

Üzlet szempontjából ezek a legrosszabb hetek az évben. Néha azt érzem, még karácsonykor is nagyobb esély van új ügyfelek szerzésére, … Elolvasom

0 comments

Mlm: legtöbbször nem törvényes a listaépítés

Még nem találkoztam olyan mlm céggel, amelyik betartotta volna az adatvédelmi törvényt. Nem apró kis hiányosságokra kell gondolni: az ügyfélgyűjtés … Elolvasom

0 comments

Betartják-e a kisvállalkozók az adatvédelmi követelményeket az email marketingben?

Az email marketinggel foglalkozók többsége hallott már valamit az adatvédelmi kérdésekkel kapcsolatban, de szinte senki nem tudja pontosan, milyen szabályokat … Elolvasom

0 comments

A sütik és az adatvédelem

Bár az átlag felhasználó sokat nem érzékel belőlük, nem lehet mégsem figyelmen kívül hagyni az úgynevezett cookie-k (magyarul: süti) használatával … Elolvasom

0 comments

Törvényes-e a feketelistázás?

Törvénysértő az a megoldás, amikor a hírlevél küldője előre kijelenti, hogy soha többé nem engedi visszatérni azt, aki egyszer leiratkozik … Elolvasom

6 hozzászólás

Törvényt sérthetsz, ha külföldi email marketing programot használsz

Adatvédelmi szempontból törvénysértő lehet, ha külföldre továbbítod a feliratkozók adatait. A te hírlevélküldőd szerverei hol működnek?

0 comments

Miért baj, hogy listázták a diákokat?

Diákok százai, és a mögöttük álló, demokratikus jogaikat féltő tömegek háborodnak fel azon, hogy a hallgatói önkormányzatok tagjai érzékeny személyes … Elolvasom

0 comments

Van készen PR-csomagod?

Ha a sajtó írni akar a cégedről, akkor írni is fog. Te viszont megválaszthatod, hogy az újságíró az anyaggyűjtéshez a … Elolvasom

0 comments

Foglalj le saját szavakat, és nőni fog az ismertséged

Rukkolj egy könyvet. Várd meg, míg happolják, s ha passzoltad, három másikat happolhatsz helyette. Ezek a megmosolyogtató kifejezések valójában egy … Elolvasom

0 comments

A 6 legfontosabb ok, hogy miért kerüld el a hirdetési újságokat?

A hirdetéseknek az a dolguk, hogy felkeltsék az új vevők érdeklődését a terméked iránt. Ha egy profi módon felépített szöveggel … Elolvasom

0 comments

Ne dőlj be az internetes-telefonos csalóknak

Ha egy vállalkozó privát telefonszáma nyilvánosságra kerül, hamarosan lépni sem tud a folyamatosan érkező üzletkötői hívásoktól. Az ismeretlen és tájékozatlan … Elolvasom

0 comments

Elképesztő tények az online marketingről!

Vannak állandó témák és szavak, melyek nagyobb arányban képesek érdeklődést kiváltani, mint a hétköznapi kifejezések. Ide tartozik minden, ami az átlagtól, a hétköznapiságtól eltérő tartalmat ígér. Az emberek szeretnek kukkolni: szeretik meglesni más baját a kényelmes otthoni fotelból, s közben örülni, hogy amit a képernyőn látnak, vagy olvasnak, az nem velük történik meg.

0 comments

Csak a szöveg a fontos

A figyelem megragadása az első lépés a szövegírásban is. Leendő olvasód még be is fogja a fülét, védekezik a rázúduló reklámtömeg ellen. Minden egyes pillanatban ilyen üzenetek érik el, s az olvasó megtanulta kivédeni, megtanulta megfelelően kezelni ezeket.

0 comments

Mire való egy hirdetés?

A hirdetés a legdrágább kommunikáció, amit csak a vevővel folytatni lehet. Ki kell fizetni a reklámtarifát, s a horribilis összegért cserébe van öt sorod arra, hogy valamit közölj a kiszemelt vevőkkel. Elképesztő luxus ezt azok elérésére használni, akiket más csatornákon is meg lehet találni.

0 comments

Hogyan alakítod ki az áraidat?

Törekedj arra, hogy az áraidat a vevő olyan környezetben ismerje meg, melyet te ellenőrzöl: a weblapodon, az üzletben, egy jól felépített DM levélben. Egy hirdetés nem alkalmas az ár megfelelő előkészítésére. Ha a keretben ott villog az „olcsón adom!” érzés, az nem más, mint kapituláció a vállalkozó részéről.

0 comments