Hamarosan megérkezik hozzád levélben a kért tanulmány, a Reklám 1×1 című anyag. Mielőtt megismerkedsz vele, nézz még körül egy kicsit itt az oldalon: mit tud még neked segíteni a Szövegműhely?
(Ha véletlenül kerültél erre az oldalra, akkor kattints ide, itt megtalálod, hogy mi az a Reklám 1×1.)
Ha azt akarod elérni, hogy egyre többen érkezzenek a weblapodra, akkor tartalommarketing eszközöket és keresőoptimalizálást kell alkalmaznod. Az oldaladon sok és jó minőségű tartalmat helyezz el: írj cikkeket, blogbejegyzéseket. Ezzel érheted el, hogy az internetezők a te oldaladra találjanak rá, amikor valamilyen problémájukra választ keresnek.
Minél több friss olvasnivalót kínál a weboldalad, annál több érdeklődő olvasó fog rátalálni a cikkeidre. Minél hasznosabbak számukra ezek a cikkek, annál szívesebben vásárolják majd a szolgáltatásodat is. Ennyire egyszerű ez.
Hogyan érheted ezt el? Rendszeresen, legalább heti 1-2 alkalommal a megfelelő kulcsszavakra optimalizált cikkeket kell írni a weboldaladra.
A legjobb helyen jársz, ha az a célod, hogy az olvasókat vonzó írások kerüljenek fel a weblapodra.
Heti, havi rendszerességgel kulcsszavakra optimalizált cikkeket készítünk a veled egyeztetett témákban
Egy állapotfelmérés után a cikkeket magad is megírhatod, hiszen nincs benne semmi titok. A Szövegműhelyen is minden tudnivalót megtalálsz a hatékony cikkíráshoz. Csak javaslom, vedd figyelembe: ha annyit akarsz írni, amennyi már valóban hasznos a weboldalad számára (minimum heti 2 cikk), akkor minimum heti 5 óra ráfordítással számolnod kell. És ez nem egyszeri ráfordítás, ezt minden héten, télen és nyáron is el kell végezni. Tényleg majdnem heti egy teljes munkanapot azzal töltenél, hogy növekedjen az oldalad látogatószáma? Ez nagyon fontos feladat, de csak egy munka a cégvezetéssel járó ezernyi fontos tevékenység közül.
Bízz meg egy vállalkozót a szövegírással: felszabadul az időd, nem kell örökké az el nem végzett feladatokon rágódnod. Bízz meg egy olyan vállalkozót, aki költséghatékonyan és szakmailag magas szinten végzi el helyetted a tartalomfejlesztést.
Kattints ide és kérj ajánlatot szövegírásra! Akkor is nyugodtan töltsd ki az űrlapot, ha még nem döntöttél, csak érdeklődsz a lehetőségek iránt.