A rendszeres cikkírás lassan növeli az eredményeidet

A tartalommarketinges eredményeket sok online vállalkozó a lehető leggyorsabban, ha lehet, azonnal szeretné látni. Valójában ez az a terület, ahol a mérhető eredmények megjelenésére a legtöbbet kell várni.

A kezdő vállalkozó úgy gondolja, hogy ha ír egy-két cikket, akkor az azokra tóduló olvasók rögtön megtöltik a weblapját. Valójában kevés írás ér el egymagában kimagasló olvasottságot. A tartalommarketing ereje a szövegek mennyiségében rejlik. Nem az ér el kimagasló eredményeket, akinek van egy kimagasló olvasottságú cikke. Sokkal kiegyensúlyozottabb és tartósabb annak a weboldalnak a látogatottság-növekedése, melyen tucatnyi olyan cikket találunk, mely rendelkezik egy szerény, de állandó olvasottsággal.

Ha a weblapod látogatottságát növelni szeretnéd, ahhoz lassú és gyors eszközöket is használhatsz. A gyors eszközök pénzbe kerülnek, az ingyenes eszközöknél pedig az időddel és a szorgalmaddal fizetsz az eredményekért.

Ha a weblapodon gyors forgalomnövekedésre van szükséged, akkor a fizetős hirdetések jelentik a legjobb megoldást a számodra. Ha több időd van, mint anyagi lehetőséged, akkor érdemes hosszabb távon eredményt hozó, de tartósabb eszközt választanod.

A keresőoptimalizált cikkek rendszeres publikálása hosszú távú marketingeszköz. A legfontosabb kulcsszavaidra épülő cikkek sorozatos megjelentetése lassú építkezést jelent, hónapok alatt fog értékelhető növekedést hozni a honlap látogatottságában. A szövegírás számára kitűzött cél lassan teljesül, ezt vedd figyelembe, amikor a célok megvalósulását méred.

Milyen célokat kapcsolhatsz a cikkíráshoz?

A cikkírás hosszú távú marketingeszköz. Minden egyes jól eltalált szakmai cikk látogatókat hozhat a weboldaladra, ám a többségük nem fogja egymagában megtöbbszörözni a látogatottságodat. A cikkírás ereje a hosszú távú építkezésben van. Napról-napra, témáról-témára építed a szakmai blogodat, cikksorozatodat, hogy egyre több témában találjanak rád a szakmai információkat kereső olvasók. Ha egy jól optimalizált cikk csak néhány új olvasót hoz, akkor egy száz cikkből álló gyűjtemény már folyamatosan magas látogatottságot tud gerjeszteni.