Az autódat akár több ember is láthatja naponta, mint ahány olvasót egy reklámújság hozhat neked. Miért ne használnád ingyenes reklámeszközként?
Nyári szünet marketing
Pár hete még a válságra panaszkodott mindenki, most pedig lépten-nyomon azt hallani, hogy a kánikula miatt nem megy az üzlet. Azt még el tudom képzelni, hogy egy alkalmazott inkább a strandra kívánkozik, mint hogy a vevőkkel foglalkozzon, na de a tulajdonos is? Vajon nem csak olcsó kifogások ezek?
A rántott sajt marketingje
Rántott sajtot ebédeltünk. Nem volt igazán karakteres íze, s nem is azért vásároltam meg, mert valami különleges camambert-ként speciális gasztronómiai élménnyel kecsegtetett volna. Egyszerű, névtelen márkájú sajtból készült, melynek a csomagolásán feltüntetett legfontosabb tulajdonsága a hőállósága volt, márkaneve pedig: „Rántani való sajt.” Tökéletes pozicionálás.
Itt a karácsony? Csomagolj!
Reklámújságot lapozgatva el sem lehet kerülni a karácsonyi hirdetéseket. Minden oldalra jut egy karácsonyi vásár – de hova lettek a karácsonyi ajánlatok? A kereskedőkegy része nem csinált mást, mint egyszerűen átcimkézte korábbi hirdetését. Akció volt a múlt héten is, akció most is, csak míg korábban “téli vásár”, addig ma “karácsonyi vásár” a fő szlogen.
A vállalkozás-fejlesztés egyik alapkérdése
Remek kis szórólap került a napokban a kezembe. Egyik oldala turkálót hirdet, a másik tévészervizt ugyanazon cím alatt. Egy vállalkozó úgy döntött, megpróbál több lábon állni. Ez dicséretes dolog, de jobb lett volna, ha megpróbálja nem összekeverni a két lábat. De nagy volt a kibérelt üzlethelyiség és nagy volt a csábítás is: míg a feleség majd a heti bálabontással foglalkozik, addig apus a szomszédban szereli a tévéket.
Gagyi-bt.hu
Az jó, hogy egyre többen szeretnének pénzt keresni az internet segítségével. Az is jó, hogy egyre több vállalkozónak van már weblapja, webshopja, s szinte mindenkinek email címe. De könyörgöm! Ha valaki pénzt akar keresni a neten, nehogy egy ingyenes szolgáltató reklámcsíkkal teletűzdelt tárhelyét válassza!
Árképzés kisvállalkozóknak
Úgy tűnik, mi magyarok fenemód elégedettek vagyunk a félteljesítménnyel meg az érte kapott félpénzzel is, mintha csak megrettennénk a sikertől. Mi lesz, ha befut a cégem, hogyan fogok bírni annyi rengeteg vevővel?