Linképítés vagy tartalommarketing
A legjobb, amit tehetsz, hogy elkezdesz sok és jó minőségű tartalmat írni. Ma a puszta linkek helyett valódi szövegre van szükség.
A legjobb, amit tehetsz, hogy elkezdesz sok és jó minőségű tartalmat írni. Ma a puszta linkek helyett valódi szövegre van szükség.
Te vagy a király, ha képes vagy pontosan olyan tartalmat előállítani, amilyenre az olvasódnak szüksége van.
A stratégiakészítés valójában azt jelenti, hogy átgondolod, mit akarsz elérni és milyen eszközökkel akarod a céljaidat megvalósítani. A tartalomstratégia a tartalomkészítés hosszú távú tervrajza.
Nem reklámot írsz, nem azt bizonygatod minden sorban, hogy te mennyire jó vagy, hanem valós problémák megoldásáról írsz tényleg használható anyagokat.
Nem kell bedőlni minden téves információnak. Egy sima blognak, webáruháznak nem kell semmilyen extra tájékoztatót kitennie cookie-ügyben.
Sokkal inkább úgy gondolj a keresőoptimalizálásra, mint egy versenyfutásra. Ez nem egy könnyen elvégezhető, egyszeri munka, hanem folyamatosan végzendő feladat.
Ha ezt a felhajtást kihasználod a kommunikációdban, s e témához illeszkedő tartalommal jelensz meg, sokkal többen fognak a weblapodra érkezni.
Ne a keresőt próbáld átverni, hanem arra törekedj, hogy valódi, értékes, az olvasóidnak szóló tartalom kerüljön fel rendszeresen az oldaladra.
Az ügyfélnek végzett munka mindig a saját blog elé kerül, s mire feleszmélsz, azt veszed észre, hogy hetek óta nem is frissíted a saját oldaladat. Hogyan lehetne ebből kikerülni?
Az esetek többségében az ismert weboldalak közül több ezer, vagy akár több millió is tartalmazza a keresett kulcsszavakat. Elvileg ilyen hosszú tehát a teljes találati lista.