Landing oldal
Hogy az oldaladra irányított forgalom számodra a legkedvezőbb legyen, gondosan tervezd meg, hogy az oldalra érkezve milyen tartalmat kínálsz nekik.
Hogy az oldaladra irányított forgalom számodra a legkedvezőbb legyen, gondosan tervezd meg, hogy az oldalra érkezve milyen tartalmat kínálsz nekik.
Optimális középutat kell találnod: olyan kifejezéseket, melyeket elég sokan keresnek, de nincs rájuk túlságosan nagy verseny. Erre mutatok most egy jó eszközt.
A szálláshelyek közül az fogja megnyerni a vendéért zajló versenyt, aki a legjobban kommunikál és a legtöbb adatot összegyűjtötte a vendégéről.
Egy szállodamarketinges csapat a nyáron megmutatta, hogyan lesz egy félig magára hagyott, üzemeltető és vendégek nélküli, rossz értékelésekkel teli villából alig 8 hét alatt a térség egyik legjobb szálláshelye a Balaton legszebb panorámájú településén.
Egy szervezet, vállalkozás életében bármikor bekövetkezhet egy olyan helyzet, ami az általános működéstől eltérő, azonnali megoldásokat követel.
Az a fontos, hogy a termékedhez, szolgáltatásodhoz a vevő egy olyan egyedi tulajdonságot tudjon kapcsolni, ami alapján egyértelműen a te árudat azonosíthatja.
Számítani arra kell, hogy bármit teszel, mindig jönnek majd olyan helyzetek, melyekre nem tudtál előre felkészülni.
Bármilyen reklámanyagot írsz, vannak olyan elemek, melyek egyszerűen nem hiányozhatnak a szövegedből. Nézd meg, mi lesz az 5 legfontosabb elem!
Hogyan nyerhetsz meg egy vevőt akár 5 másodperc alatt?
Egy jól eltalált pozicionáló mondattal többet javíthatsz céged arculatán, mintha újraterveznéd teljes grafikai megjelenésedet.